Saptamana.

De obicei ma uit cat timp a trecut de cand nu am mai trecut pe la blogul asta insa de data asta fac o exceptie si postez asa, pe nepusa masa. Evit sa mai fac alte introduceri pentru ca nu prea am inspiratie de postare... A fost o saptamana destul de aiurea... In afara faptului ca am fost cam singur la camin am avut si o stare foarte urata/trista nici eu nu stiu exact cum as putea sa o numesc. In rest a trebuit sa imi port singur de grija cu mancarea si cu toate cele de genul, lucru cu care sunt cam obisnuit insa nu si cand am o stare aiurea cand pur si simplu vreau doar sa stau in pat si sa nu fac nimic. Insa saptamana asta nu prea mi-am permis sa fac lucruri de genul desi voiam sa stau mult in pat pentru ca nu reusesc sa scap de starea asta de greata... Dar a trebuit sa ma duc pe la biblioteca sa caut carti, sa imi iau citate, sa citesc macar o parte din toate prostiile care imi trebuiau pentru facultate... Asa se intampla cand imi fac timp sa ajut pe altii si sa le fac altora pe plac si uit sa fac ceea ce am si eu nevoie.. Am avut si un examen pe care puteam la fel de bine sa nu il dau la cat de mult invatasem pentru el insa printr-un miracol am scris si eu niste prostii pe acolo pe care sper sa iau un 5. Oricum... A fost saptamana cam plina de dezamagiri... Pe toate planurile, halal inceput de an se pare ca am si eu. Da fapt nu stiu la ce ma asteptam cand eu la 00:00 eram pe jumtate beat iesit afara doar cu 2 haine pe mine si cu pahare de bautura dupa mine. Cum iti faci drumul asa il continui. Dar se spune ca rau faci si rau primesti deci eu inca mai am de primit rau la cat am facut la randul meu. Cause what goes around comes all the way back around... Oricum daca mai ma dor multe chestii, in ritmul asta nici macar donator de organe numai ajung...

Imi pare rau dar inchei pe aici cu postarea pentru ca nu stiu ce sa adaug in plus la ea... Poate o sa am inspiratie de postat odata cand si pot posta nu numai cand sunt pe la camin.

0 comentarii:

Post a Comment