Repetitie: Obosit.

Am inceput sa numai am idei deloc despre ce as putea scrie desi am chef sa scriu. O sa ajung sa ma repet la nesfarsit in ceea ce spun cred.

Imi e prea somn acum ca sa mai gandesc ceva logic, prea putin chef de a face ceva desi a fost o zi buna, placuta, nu m-am plictisit, am avut ocupatie. Am ras cu prietenii, a fost ziua lui George (un prieten bun de al meu) asa ca ne-am plimbat, el a facut si niste poze cu ceilalti colegi, lucru pe care l-am evitat deoarece nu ma simt "in forma" pentru a face poze. De fapt nu ma simt in forma sa fac nimic, am inceput sa fiu un zombie umblator. Ma trezesc, nu mananc dimineata niciodata in timpul liceului, ma duc la liceu (stau cateva ore, in functie de ce ore sau dispozitie am eu in ziua respectiva), ma intorc la camin, mananc, imi petrec cateva ore in fata pc-ului si ma bag la somn. Mai socializez pe ici pe colo in timpul zilei, insa nimic interesant. Numai prostii inutile.

Numai scriu nimic acum ca ma doare capul si nu ma pot concentra. Raman doar randurile astea fara legatura, fara nici o noima.

Aaa, ar trebui sa scriu un citat sau ceva dar nu cred ca imi vine nimic in cap. Decat melodia aia stupida de am auzit-o azi de dimineata la radio in drum spre scoala. Aaa, ceva de genul :
"When love hurts/ It won't work/ Babe we need some time alone/ We need to let it breathe"

Cruz in bed and gone to sleep.

0 comentarii:

Post a Comment