Caracterizare 1/4

Avand o discutie pe messenger in seara asta... Si ne avand nimic mai bun de facut, am pus o anumita persoana sa imi fac o caracterizare din punctul ei de vedere... Desigur, aici am extras doar ce a spus ea fara "comentariile" mele in legatura cu ce a zis desi nu au fost multe si culmea.. Au fost in legatura cu defectele... Oricum, o sa incerc sa mai smulg o caracterizare de genul si de la alte persoane...

There you go:
"So... esti dragut, simpatic, dulce cand si cu cine vrei tu sa fi, esti destept (foarte destept si daca cineva spune opusul baga-l in spital!).
Esti unul din putinii baieti care stiu sa se poarte cu o fata, care stiu sa puna suflet intr-o relatie, esti unul din putinii oamenii care nu au incetat sa spuna 'imi pasa' si 'te iubesc'. Stii sa te faci iubit/placut.
Esti egoist uneori (atunci cand suferi -si nu te condamn pentru asta prea mult-), iti faci rau cand te ranesc altii de parca nu suferi tu deja destul, esti fraier ca ti-ai distrus sanatatea. Esti la fel de fraier si pentru ca stai pe loc cand ar trebui sa te misti odata cu timpul..."

Initial voisem sa mai adaug niste pareri proprii in legatura cu mine, insa vreau sa las asa ceea ce a spus si sper ca duminica sau luni voi reusi sa vin cu o alta caracterizare astfel incat sa pot face o comparatie intre ele si sa imi spun si eu parerea personala despre mine.

P.s: Astept si comentarii.

2 comentarii:

Ce pot spune... Te cuprinde caracterizarea ^^ Poate aşa vezi şi tu că nu eşti numai cu defecte :P

 

Post a Comment