Umm...

It'a been a short while since i posted around here...
Dar nu stiu, cred ca nu am ce face la ora asta si simt nevoie sa imi pierd timpul scriind cateva randuri aici. Ieri aveam o idee draguta de postare noua dar stiam ca daca nu o sa o fac atunci o sa uit intre timp. Abia ce am intrat in casa de afara, am vazut ca a inceput sa ploua si am simtit nevoie sa ies cateva minute pe terasa si sa ma uit la ploaie... E dragut in intuneric sa vezi cum ploua... Ma uitam la o picaturile care cadeau intr-un lac in care batea lumina de la stalp... E asa linistitor... In sfarsit se simte prezenta toamnei in aer... S-a racit vremea afara desi in casa e destul de cald inca... Au inceput sa cada frunzele si nu stiu... Parca e ceva in aer... Ceva mai trist... Mai melancolic... Am stat cateva minute pe scaun dupa care m-am ridicat usor si am iesit sub bolta de trandafiri... Erau picaturile reci, aproape ca puteam spune ca ninge dar erau rare si abia daca le puteam simti efectul... Decat cele care cadeau de pe bolta de trandafiri... Buchetele alea de picaturi toate stranse laolalta care se prelingeau pe fier si apoi cadeau pe mine... E un sentiment ciudat dar care imi place... Sa simt cum ceva rece se scurge pe corpul meu... Ma gandeam cat timp eram afara ca adevarul e ca atunci cand esti  suparat te regasesti in toate melodiile triste si e ciudat ca parca sunt niste versuri acolo care fac parte din viata ta... D-aia nu e recomandat sa ascult genul de melodii...

0 comentarii:

Post a Comment