Amanare iar ?

Imi cer scuze pentru lipsa mea de postari insa am avut un motiv bine intemeiat, nu am avut conexiune de internet acasa si in ciuda faptului ca aveam internet la camin am facut prostia de a aduce calculatorul acasa fapt care a dus la mare lipsa de internet si o si mai mare plictiseala la camin unde chiar am stat si am "meditat" o saptamana intreaga. Desigur, nu am facut asta de nebun, adica nu am adus pc-ul acasa doar ca asa mi-a venit ci pentru ca ma bazasem pe faptul ca imi voi cumpara un laptop... De fapt ca tata imi va plati ratele la laptop, lucru care nu s-a intamplat pentru ca... Asa cum se intampla de fiecare data... Atunci cand e vorba de mine, ai mei duc o mare lipsa de fonduri. Incepand cu facultatea pana la bani de buzunar si haine. Trebuie sa le fiu incontinuare la fel de recunoscator pentru marele nimic pe care incearca sa il faca pentru mine... Si mai se si gasesc sa-mi reproseze mereu ca eu cheltuiesc mult... Daca si eu fac asta, cand eu am zile cand nu mananc tocmai sa imi pun 3-4 lei deoparte... Ma rog... Sa trecem peste.
Stiu ca promisesem ca pun caracterizarile alea, dar nu am cum sa o iau de pe celalalt una din ele si cealalta inca nu am facut rost de ea... Totusi se apropie sarbatorile si stiu ca nu o sa primesc nimic, de fapt m-as bucura daca as reusi sa plec macar de revelion la Edy cateva zile. Oricum nu merit nimic pentru sarbatorile de anul asta, si chiar daca as merita tot nu as primi nimic asa ca sunt impacat cu ideea asta. Revenind la caracterizari si fara a o mai da in alte aberatii, imi cer scuze ca nu o postez, insa imi pare rau ca in afara de prima caracterizare unde s-a pomenit si ceva de defectele mele nimeni nu a spus nimic de ele. Pentru ca sunt si ele acolo culminand cu egoismul si incapatanarea de care dau dovada de multe ori sa numai spun de prostie si inconstienta care sunt si ele aruncate pe acolo pe undeva. In rest sunt de acord cu multe chestii din caracterizarile anterioare... Dar inca nu ma apuc sa pomenesc prea mult de asta. O sa revin vineri cu o postare iarasi pentru ca acum sunt doar trezit din somn si pe jumatate adormit, sper ca vinerea viitoare sa am si a 3-a caracterizare, daca nu o sa aman de tot.

0 comentarii:

Post a Comment