Nici eu...

Numai inteleg ce se intampla cu mine, cu corpul meu... Deja lucrurile astea au inceput sa ia o intorsatura ciudata si nici mie, nici chiar mie nu imi place in ce directie se indreapta... Cel putin cu problema cu somnul incepusem sa ma obisnuiesc adica dormeam cateva zile abia cateva ore si apoi aveam o noapte cand ma odihneam dar se pare ca mai nou cand dorm ma zbat prin pat si dau din maini, lucru care imi confirma faptul ca somnul meu nu prea mai ma odihneste deloc... Mai am si clipele alea cand stau in pat inainte de culcare si ma apuca un sentiment de neliniste ca si cum ceva ar fi in neregula... Si stau asa minute in sir privind pe peretii luminati doar de luna sau de becurile de afara... Si in majoritatea diminetilor ma trezesc cu o durere sau amorteala in partea stanga a capului... Si nici cu urechea numai aud bine cateva minute... Si asta se intampla si in timpul zilei... Lucru care ma ingrijoreaza uneori... Trecand mai departe cu mancarea am inceput sa am o problema recenta... Am clipe cand pot sta aproape o zi intreaga pana seara fara sa mananc nimic si sa nu imi fie foame, prima oara am crezut ca e ceva pasiv insa vad ca tot reapare odata la cateva zile... Dar deja devine ciudat pentru ca uneori chiar imi doresc sa mananc si pur si simplu nu pot... Si apoi mai am clipele alea in care pur si simplu vreau sa fiu singur... Si sa stau incuiat in casuta mea... Sa nu ma caute nimeni sa nu intre nimeni inauntru... Aici cred ca sunt satul sa am tot timpul asteptari de la mine... Sa ma mint singur... Sa fiu dragut cu toti cei din jur si ei sa fie niste ticalosi cu mine de multe ori... Dar nu astea sunt lucrurile care ma sperie cel mai rau... E altceva... Lucrul care ma sperie cel mai rau e... Faptul ca uneori am niste blocaje... In sensul ca pur si simplu e ca si cum mi-as pierde constiinta, numai ma pot concentra asupra unui lucru, numai sunt atent la ceea ce se intampla in jurul meu... Pur si simplu raman asa... Nu fac nimic... Si ma trezesc brusc ca dintr-un vis si ma sperie pentru ca realizez ca s-a intamplat iar... Raman blocat si meditez la unele lucruri pe care le regret, care ma dor si nici nu imi dau seama pe moment... 
Cred ca de maine-poimaine, o sa ajung sa aud si voci... Ca asta mai lipseste xD
Oricum... Ma duc sa ma linistesc in pat acum... O sa postez mai des, mai ales acum ca vine vacanta...

0 comentarii:

Post a Comment