Liniste.

Normal, la ora asta ar trebui sa dorm dar parca acum mi-a disparut somnul de tot.
Mai devreme abia imi mai tineam ochii deschisi dar am fost si mi-am facut un dus si parca acum ma simt ceva mai bine. E asa o liniste pe aici... De obicei acasa cand e liniste nu mi se pare asa ciudat, adica cel putin acolo e liniste tot timpul, e atat de monoton incat e plictisitor. Ma rog, cel putin pentru mine care numai gasesc nimic bun de facut acolo dar orice as face abia astept sa ajung acasa... Dar la camin mi se pare chiar aiurea sa fie liniste, sunt obisnuit cu galagia de aici, cu Iulian jucand Metin2 toata ziua, cu manelele baietilor de la spalatorie, care se aud pana aici la etajul 3, cu sirenele masinilor de politie care pleaca de aici din dispeceratul de langa mine. Dar acum nimic, am stat si m-am uitat lung pe geam cateva minute, fac asta destul de des si nimic... Decat cate un caine care trecea strada, masinile disparusera... O liniste atat de totala si urata, parca totul se oprise pentru cateva secunde. Nu stiu de ce am zis ca o liniste urata... Mie imi place linistea, de fapt imi place cand nu ma deranjeaza nimeni uneori. M-am obisnuit sa fiu singur de ceva timp, ca atunci cand am nevoie de cineva sa nu fie acolo unde am nevoie de el... Sunt greu de inteles si d-aia nici nu cer cuiva sa ma inteleaga, atata timp cat eu nu ma pot intelege nu vad cum ar putea alte persoane. Dar imi place linistea, ma calmeaza dar uneori ma sperie... Atunci cand ma simt rau, si parca totul cade in jurul meu, atunci ma speria linistea, pentru ca linistea e un semn de singurate si atunci cand ma simt rau sunt singur si ma sperie ca nu as vrea sa fiu singur... As vrea sa fie cineva langa mine si sa ma alinte, sa imi spuna cuvinte dulci, sa aibe grija de mine... Sunt un rasfatat, desi reprosez asta des persoanelor din jurul meu si eu sunt la fel, sunt un rasfatat. Doar ca incerc sa o ascund de multe ori, prefer sa ii rasfat pe ceilalti, sa fiu de ajutor cum pot. Doar ca facand pe durul de multe ori ajung sa numai am parte de nimic pentru ca toti spun "Lasa, o sa fie okey". Deci din toata afacerea asta nu raman cu nimic.
Si asa zilele astea m-am simtit destul de aiurea, ori sunt racit, ori nici eu numai stiu ce am. Sper doar sa fie ceva de sezon, cu schimbarea de temperatura si din astea.
Oricum, ar trebui sa inchei aici pentru noaptea asta caci maine ma duc la scoala.

Oh, era sa uit de citat. Asta e de la prietenul meu George cu referire la un coleg de-al nostru:
"Am incercat sa pun o fata sa se dea la el, a zis ca nu e genul lui. Baietii, nu cred ca ii plac ca doar nu s-a dat la noi 2 pana acum. Au mai ramas doar cainii, cred ca e zoolfil sau ceva"

Cruz, Out.

0 comentarii:

Post a Comment