Noaptea.

Noapte si intuneric in camera doar lumina monitorului care ma tine in viata sa nu adorm. Colegii mei draci, pardon dragi de camera de camin dorm deci totul e ca si acasa.
Stau de unul singur, intr-o liniste stupida, doar cate o potaie care se mai aude latrand pe afara ca ii chioraie matele din cauza mirosului care ii vine de la Fast-Food. Cola s-a terminat, inca o sticla goala aruncata prin camera, o gramada de coji de seminte imprastiate pe birou, si lumina monitorului care imi bate in ochi si mai rau si care ma adoarme in loc sa ma tina treaz.
Oricum mie tot de camera mea imi e dor, care e pe jumatate facuta praf si cealalta jumatate e dezordonata, haine aruncate peste tot, sticle de Cola si de Pepsi pe sub pat, pungi de chipsuri si de napolitane pe birou si pe noptiera, un adevarat paradis. Oricum trebuie sa fac curat in curand, ca astept un oaspete special si mama mi-a facut capul calendar cu o gramada de chestii printre care si faptul ca trebuie sa imi fac ordine in cocina. Lucru care nu m-a bucurat prea tare, pentru ca eu imi gasesc usor lucrurile in toata dezordinea aia... Si daca o sa le asez sigur nu o sa mai dau de nimic.
Oricum azi a fost 8 martie, trebuie sa recunosc ca nu prea ma agit prea tare in zilele astea de pe 1 pana pe 8 martie. Saptamana femeii cum se mai zice. Adica ii faceam mamei cadouri cand eram mic, si imi placea sa fiu asa mai dragut dar cred ca cu cat am inceput sa cresc am devenit mai indiferent fata de ai mei, mai ales ca m-au dezamagit de fiecare data cu fel de fel de promisiuni si lucruri pe care le fac.
Oricum nu asta vroiam sa zic, ci o alta chestie, cand veneam azi pe strada de la liceu, vorbea un tip la telefon in fata mea si cum eu am "bunul" obicei de a asculta ce vorbeste lumea din jurul meu, l-am auzit spunand urmatoarea chestie: "Auzi ma, stii de ce femeile si-au ales ziua de 8 ca ziua femeii ? Pentru ca 8 e singura cifra cu doua gauri." Deci abia m-am abtinut sa nu izbucnesc in ras dar mi-a ramas intiparita in minte deci am vrut sa o impartasesc si aici.
Ah,  bagami-as, ce m-am lovit xD.
Nota: Nu va jucati cu scaunule. xD

Cam atat.
Catch you later.

2 comentarii:

Oaspete special?!? Încă n-ai schimbat? :-w
Ştii că ţi-am zis cu ce sa schimbi şi am fost ceva de genu *necro waits -> necro gives 2984137251 refreshes -> necro doesn't see any change -> necro dissapointed!*
:-w

 

Oooo ce frumos ca ai mentionat stilu clasic de viata al unui baiat. Trebuie sa recunoastem e o dezordine ordonata desi totul pare o cocina totu e la locul lui si acolo unde trebuie.

 

Post a Comment