Confused...

Numai inteleg nimic... Sunt confuz... Oricum pot scrie aici ce vreau pentru ca nu ii mai pasa cui trebuie ce scriu aici... Tot ce fac in ultima vreme e sa o deranjez... Sa o enervez... Inteleg ca e ocupata... Dar asa trec ore sir si ea uita total de mine... Parca nici numai exist acolo... Asteapta sa dau tot eu un semn... Parca am dat restart la relatia noastra cu totul... Tot ce-a fost in trecut intre noi a disparut undeva... Departe... Toate sentimenele ei pentru mine constau intr-un fel de mila cred... Ii e mila ca o iubesc atat si nu vrea sa imi faca rau despartindu-se de mine... Parca m-am intors la primele 2 luni impreuna cu ea... Asa era si la inceput... Nu vorbeam... Astepta sa o caut eu caci ea nu prea ii pasa daca vorbeam sau nu zilele alea sau cel putin asa se purta... Se purta prosteste dar parca era mai draguta cu mine si la inceput... Incerca sa ma faca gelos cu tot felul de prostioare... Si in modul ei rece era mult mai draguta si atenta cu mine decat e acum... Acum sunt doar catelul care o asteapta sa vina acasa... Daca o intreb ce-a facut se enerveaza ca nu inteleg ca e ocupata... Tot ce e frumos in ceea ce imi spune acum e doar "Te iubesc"... Ca doar atat imi mai spune... Si asta mai mult daca ii zic si eu... Parca o spune doar din necesitate... In rest... Eu nu exist... Nu are timp pentru mine... Are timp doar pentru altii... Nu are timp de sms... Nu are timp sa vorbim pe mess... La telefon nici nu indraznesc sa o sun... Incerc sa astept ziua de sambata cand o sa fie iarasi libera... Sunt curios ce scuza mai invoca atunci... O sa plece cu ai ei la gratar probabil... O sa iasa pe afara 4-5 ore... Si seara o sa fie obosita si o sa iasa repede de pe mess... Sunt un prost... Un idiot... Oricat rau mi-ar face nu vreau sa plece... Numai ma inteleg... Sufar atat din cauza asta si nu vreau sa renunt la ea... Sper prosteste incontinuare ca o sa ne impacam si o sa fie totul bine... Sper sa nu citeasca postarea asta ca nu o sa fac nimic altceva decat sa o enervez iarasi... Si sa o indepartez si mai rau de mine... Dar nu pot face nimic... Asta simt acum...Incearca sa ma departeze de multa vreme... Si-a pierdut speranta in dragostea noastra... Si-a pierdut speranta in dragostea mea...


Chestiile de mai sus erau scrise ieri... Le postez azi... In conditiile in care... In care tot ceea ce simteam in legatura cu ea era adevarat... Pentru ca inima mea era si e la ea... Si  d-aia simteam toate chestiile astea... Dar imi calcam peste ce simteam si ma fortam singur sa o cred... Sa am incredere in ce imi spune... Inca am incredere in ea... Si inca o iubesc... Si asta nu se va schimba... Pentru ca eu voi fi acelasi cutu care o asteapta... Intotdeauna...

0 comentarii:

Post a Comment