Insomnia.


Desi in ultimele zile mi-am tot propus sa ma culc devreme nu am reusit sa fac asta desi daca stau sa ma gandesc chiar m-am culcat devreme fata de ora mea de culcare normala. Insa somn "pe care il practic" in ultimele saptamani nu prea e odihnitor deloc. Adica dupa 13 ore de stat treaz mi se face somn iarasi desi in mod normal as fi putut sta pana la 16-17 ore treaz asa cum faceam pe timpul liceului. Asa ca acum cateva zile in timpul unei treziri de a mea pe la 3 dimineata, vazand ca nu adorm mi-am propus sa ies afara pe scari. Si cat eram pe scari eu afara trecandu-mi vreo 100 de alte ganduri prin minte, mi-am amintit si de blog si ma gandeam sa fac o postare dar inspiratia asa cum imi vine, asa de repede si pleaca. So here i am, stucked with no ideas with what to write about.
In schimb, se vede ca a venit toamna. Temperaturile au inceput sa scada, parca e chiar si o liniste asa inainte de zarva inceperii scolilor si liceelor. Cu cei care se duc entuziasmati in primul an de liceu, cu cei

ca mine care se duc fara nici un chef. Insa nu ma plang pentru ca eu ma bucur ca a venit toamna. Pentru ca odata cu venirea toamnei vine si iarna. Iarna, anotimpul meu preferat. Nimic de facut, decat sa zgribulesti frumos in paturica si stai linistit sa te uiti la un film cu persoana iubita sau sa iti petreci mai mult timp cu ea. Si cum sa nu iubesti marea alba si pufoasa care se asterne in jurul tau. Trecand peste asta, si vara are hazul ei ca si restul anotimpurile, toate cu un rost. Cred ca vara asta este si a fost cea mai scurta pentru mine, examene la tot pasul, probleme, griji, stres. In cele din urma am avut parte de o saptamana alaturi de cine imi doream mult sa am parte dar si aia a trecut mult prea repede.
Oricum e un progres. Am inceput sa fac postari mai des pe blog. Wow, deja a inceput sa devina ciudat. Si pun melodie noua. Piti song corean. <3

Cam atat pe ziua de azi.
Cruz, out.







0 comentarii:

Post a Comment