Pieces of us.

M-am tot chinuit astazi sa imi ridic fundul din pat ca sa ma apuc de postarea asta dar  m-am simtit oribil asa ca abia acum seara ma simt putin in stare sa scriu sper sa imi revin zilele astea sau ma duc la spital daca continui in ritmul asta pentru ca oricat as incerca eu sa fac pe incapatantul in cele din urma tot o sa trebuiasca sa ma duc acolo daca persista starea asta. Scuze, iar ma abat de la subiectul postarii. Here it goes...

Postarea de azi e vorba de bucatele din noi. Nu, nu ma refer la parti fizice ma refer la bucatele din sufletul nostru care, dupa mine, nu dispar niciodata ci doar se adauga acolo mult mai multe in plus. Acum, ceea ce incerc eu sa explic aici functioneaza in felul urmator, atunci cand lasam o persoana sa se apropie de noi foarte mult si impartim cu ea si zambete si durere, bine si rau, dragoste si ura acea persoana devine chiar o parte din noi, o parte din inima noastra si desi uneori negam ca a fost acolo suntem constienti ca a fost ceva special intre tine si ea/el. Si in momentul in care s-a apropiat de tine persoana respectiva vrei sa o tii acolo strans, strans si sa nu o lasi sa plece pentru ca stii ca va lipsi o bucatica din tine. Dar nu e asa, pentru ca bucatica aia s-a adaugat acolo si nu o vei mai putea scoate de acolo nici daca iti doresti, si in multe cazuri vrei sa plece, sa numai fie acolo pentru ca bucatia aia iti otraveste inima si simti o durere si ai un sentiment de nesiguranta care te macina usor inauntru si o sa incerci. Dar bucatica aia e acolo pentru totdeauna si intotdeauna vei avea o amintire mai placuta cu ea sau chiar mai multe... Pentru ca asa a si ajuns acolo fiind ceea ce iti doreai, ceea ce iubeai si totul pentru tine in acel moment. Dar cum spunea cineva ne schimbam sau suntem prea incapatanati ca sa realizam in momentul ala ce facem si apoi avem regrete. Si eu ca si alte persoane am avut niste mici parti care s-au adaugat la inima mea si le pretuiesc acolo chiar daca pentru persoanele respective numai insemn asa mult sau considera ca le-am gresit in vreun fel.
Cam atat pentru postarea de azi... Aleg o melodie mai veche pe care nu o mai ascultasem de ceva vreme dar nu stiu ce mi-a venit de am ascultat-o de curand si cred ca o apreciez la fel de mult ca pe vremea cand am descoperito.
That's all for tonight. Cosmi has left the building ?

0 comentarii:

Post a Comment