Fara Titlu.

Cum nu am idee despre ce o sa scriu, incep o postare fara titlu.
O sa fie atat de aleatorie incat o sa tot adaug niste propozitii fara legatura si ca de obicei debitarii de ale creierului meu infantil si idiot. Sau doar eu sunt idiot si nu si creierul meu ? Ma rog nu conteaza in ce ordine o luam tot idiot raman.
Ma uitam si eu la niste secvente din "Rromanii au prostie" pardon "Romanii n-au talent". Ma surprinde cati cretini se pot duce la emisiunea aia. Deci pur si simplu acolo nu isi arata prea multa lume "talentul" ci se duc sa se faca de ras. E o emisiune de bufoni, cu bufoni, pentru bufoni. Ma rog s-au mai gasit si cativa oameni care se mai pricep la ceva, la dans, tipi "fara coaie" care incep sa cante acolo ca la opera, etc. Ma rog, eu sunt foarte anti-emisuni de genul asta, d-aia nici nu suportam "Dansez pentru bani", adica care era ideea unei emisiuni in care aia se zbenguiau pe acolo ca sa castige "marele premiu" dar de fapt oricum le dadeau bani sa isi rezolve problemele cand erau "eliminati" si in care castigau exact aia care nu te asteptai dar de fapt te asteptai. Asa, si ca si la "Ma impusc pentru tine" unde aveau un juriu care era total paralel cu dansul cu exceptia lui Mihai Peste, acelasi Mihai Peste care e si la "Romanii sunt cretini", dar macar la cea de-a 2-a emisiune o avem si pe Andra care nu e atat de frustrata ca Pestele ala si pe domnul Andi Moisescu daca nu ma insel, cu care nu am nimic doar ca nu prea inteleg care e rolul lui in aceasta emisiune.
Random.
Am nevoie de o pauza... O zi... Ba nu, mint, mai multe zile in care sa mor... Sa uit de tot, sa fie o liniste totala in jurul meu... Doar eu si atat, fara ganduri, fara prostiile mele, fara indoieli, fara totul... Sa fiu doar un copac in mijlocul unei paduri, dar genul ala de copac banal la care nici nu te uiti intr-o padure ci doar treci pe langa el fara sa iti fi dat seama ca era acolo decat daca nu cumva te loveai de el. Cred ca pana la urma si asta am fost in viata mea, tipul nepotrivit in locul nepotrivit.
Dar asta e, citez pe cine mama dracu' o fi spus-o "Viata merge inainte". Ar fi mai frumos daca ar putea merge si inapoi ca sa poti indrepta toate cacaturile pe care le faci...

Si ca sa inchei odata cu citatul ala care mi-a ramas in cap, fiind fara chef, imi amintesc de citatul unei tipe salvat pe aici prin notepad.
Deci citez:
"Unii îngeri au aripi, dar nu au dreptul să zboare, alţi îngeri nu au aripi şi au dreptul să zboare, însă cei mai trişti îngeri au o singură aripă, iar în locul celei de-a doua a început să sângereze sufletul."

Atat pentru azi.
Bye.

0 comentarii:

Post a Comment