Bored...

Imi e somn, sunt plictisit, nu am nici un chef de ziua de maine, imi e frig, numai mi-a fost de mult frig, dar acum imi e frig rau, nu stiu de ce. Am chef sa scriu si iar nu stiu ce, ah, stai ca mi-am amintit ca aveam un post de terminat.
Deci era ceva cu ... toanele mele bune si rele. Toanele mele care influenteaza lumea din jurul meu, am observat ca uneori ma port asa de aiurea incat apoi regret, regret ca fac sau spun tot felul de rahaturi care supara pe cineva, nu neaparat o persoana importanta din viata mea, si alte persoane, chiar daca sunt un nesuferit de cele mai multe ori e probabil o consecinta a faptului ca si ceilalti se poarta urat cu mine. Poate inconstient dar reusesc sa ma enerveze, de fapt uneori mi se pare ca toata lumea incearca sa ma enerveze, dar nu imi fac griji, atunci cand totul merge prost, se poate si mai rau.
Asa, si am eu o chestie pe Yahoo!Messenger, cand vorbesc cu o cineva si pune ->
Deci il urasc. Pur si simplu de fiecare daca cand o persoana pune emoticonul ala mie cel putin mi se pare ca ma ia peste picior si urasc persoanele care se cred superioare, adica, poate sunt nu zice nimeni, dar uneori cam exagereaza si pe mine ma enerveaza. Dar desigur mai e si clasa cealalta de persoane care se cred superioare desi sunt niste imbecili. Adica sunt atat de imbecili incat oricat ai incerca tu sa le demonstrezi ca sunt fara speranta, ei tot pe a lor au sa o tina.
Adica emoticonul ala pur si simplu imi provoaca scarba, e cam o prostie sa ma enerveze un emoticon, dar asa sunt eu cam tampit si ma enerveaza orice lucru de nimic pentru altii. Dar asta inseamna ca sunt un ciudat nu? Deci daca sunt ciudat inseamna ca sunt diferit de restul idiotilor, adica nu sunt orice fel de IDIOT, sunt un idiot special. Eee, parca suna altfel cand sunt special, ma simt mai mandru de mine. Oricum, oricat de idiot as incerca sa fiu parca nu pot sa ii bat pe unii din generatiile astea mai mici ca varsta decat mine, adica prostia lor e atat de accentuata incat uneori incep sa ma indoiesc de faptul ca ei mai au o sansa de scapare. Oricum eu am o problema cu lumea in general, adica uneori cred ca imi pasa prea mult de altii si prea putin de mine.

In fine, cam atat pentru azi, ajunge cu comentariile.

Ah, da, era sa uit, de acum incolo o sa pun cate un "citat" zis de o persoana cunoscuta de mine, adica vreo tampenie/chestie amuzanta/chestie banala pe care a spus-o si m-a facut sa o retin mai mult timp, in caz ca nu imi amintesc nimic in clipa in care fac post-ul o sa pun pur si simplu vreo tampenie care am auzit-o recent. Ca de exemplu ce o sa pun acum, deci erau doua pitipoance pe strada si am auzit o parte din discutia dintre ele doua (Nu, nu trageam cu urechea, nu imi pasa ce spuneau), anyway, citatul :
"Deci fata, m-am trezit de dimineata, ma uitam in oglinda si am zis ce pula meaaaa ?"
Da, asta as fi zis si eu daca eram in locul ei, la ce fata de spate avea... E de inteles.

Anyway, that's all folks.
See ya'.

0 comentarii:

Post a Comment