Valentine's Day...

Fac post-ul asta din simplul motiv ca nu pot fi alaturi de persoana pe care o iubesc si nu pot face nimic altceva decat sa scriu, stie si ea cat de mult mi-as dori sa fiu cu ea in fiecare clipa a zilei dar asta e, trebuie sa rabdam in tacere pana cand ne vedem.

Promit sa compensez pentru fiecare zi in care nu ne-am vazut. Imi cer iertare pentru fiecare data in care te-am suparat... pentru toate clipele in care nu ti-am fost alaturi, pentru tot ce as vrea sa iti spun uneori si nu pot. Nu iti pot spune cat de mult insemni pentru mine acum si cat de mult imi doresc sa te tin langa mine cat mai mult timp.
Imi pare rau ca nu pot scrie mai mult de atat dar doar atat pot exprima in cuvinte. Si desi suna atat de banal, atat de simplu, atat de plictisitor, inchei cu un simplu :

Te iubesc !


P.S : O zi cat mai fericita tuturor. Asta a fost un post special deci nu trebuie sa ii dati atentie.
Ah, si o prajitura sa va indulciti.

0 comentarii:

Post a Comment